sábado, 26 de enero de 2008

25011935

Es temps s'esgota rapid i hi ha masa coses que vull fer i no puc estar atontada ni un segon més perque sino sera massa tard ja. Vull veure moltes coses i mostrar moltes coses a ses persones que estim. Sobretot ells, vull que vegin molt de jo i se sorprenguin i s'alegrin per jo. Se qui m'estima i axo ja me'n fa un poc responsable. No vull pasarme sa vida somiant amb lo que podria donar fer sentir entendre rebre. I no vull que quan ho aconseguesqui sigui massa tard per mostrarho a qui estim. No vull haverme d'imaginar lo felis que te faria haver estat aquí per veure-ho. Sabem que a cada moment estam mes aprop des final. Per aixo no vull tudar es moments que compartim. Perque son especials per jo i per tu. No t'olvidare mai. Durant tota sa meva vida m'has estat ensenyant coses, ara vull que vegis lo que ja saps que som. No ho olviadre mai. Ni tu.